
Lato 2022/2023 - TERMINY DOSTĘPNOŚCI BUDYNKU DLA PRACOWNIKÓW I STUDENTÓW
28.08.2023 - 29.09.2023 - godziny otwarcia budnynku - 7:00 - 17:00
SEKRETARIAT DYDAKTYCZNY - pokój 0.09
godziny otwarcia:
poniedziałek - nieczynne
wtorek- piątek w godz. 9.00-14.00
mgr Agnieszka Mielczarska
tel. 12 663 26 05
agnieszka.mielczarska@uj.edu.pl
mgr Marta Sokołowska
tel. 12 663 26 04
marta.1.sokolowska@uj.edu.pl
- Obsługa studiów stacjonarnych na wszystkich specjalnościach i modułach.
- Obsługa studiów niestacjonarnych – I i II stopnia.
- Potwierdzanie wykształcenia absolwentów dla firm zewnętrznych.
- Obsługa strony www. w zakresie wszystkich najważniejszych regulacji dot. toku studiów.
- Współpraca z jednostkami KPSC, MISH i BOSZ.
mgr Dorota Puchacz-Pierzchała
tel. 12 663 26 03
dorota.puchacz-pierzchala@uj.edu.pl
- Rozliczanie pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych pracowników Instytutu.
- Przygotowywanie umów cywilno-prawnych pracowników zewnętrznych (umowy dot. dydaktyki).
- Obsługa studiów niestacjonarnych – I i II stopnia.
- Obsługa Rady Instytutu.
- Prowadzenie dokumentacji pracowników naukowo-dydaktycznych i administracyjnych oraz współpraca z Działem Spraw Osobowych UJ.
SEKRETARIAT OGÓLNY - pokój 0.08
dr Agata Karbowska
godziny otwarcia:
poniedziałek i piątek w godz. 8.00-15.00 pok. 0.08
tel. 12 663 26 01
- Kompleksowa obsługa dokumentacji:
- Ankiety naukowe pracowników,
- Ocena nauczycieli akademickich,
- Dane sprawozdawcze oraz plany na kolejne okresy rozliczeniowe DS.
2. Przygotowanie informacji dot. działalności naukowej pracowników Instytutu.
3.Obsługa procedur związanych z partnerami zagranicznymi
4. Koordynowanie zdalnych działan dt. ekspertów zagranicznych i krajowych współpracujacych z IBiDW
SEKRETARIAT FINANSOWY – pokój 0.06
godziny otwarcia:
poniedziałek- piątek w godz. 9.00-14.00
mgr Anita Łada – Łapczyńska
tel. 12 663 26 06
anita.lada-lapczynska@uj.edu.pl
- Obsługa dokumentów finansowych Instytutu.
- Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych wniosków wyjazdowych pracowników i studentów Instytutu.
- Pomoc merytoryczna i weryfikacja planowanych wydatków wynikających z organizacji imprez studenckich oraz innych działalności pracowników Instytutu
- Wstępna weryfikacja kosztorysów konferencji naukowych realizowanych w Instytucie.
mgr Barbara Banasik
godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek w godz. 9.00-14.00 pok. 0.06
tel. 12 663 26 02
barbara.banasik@uj.edu.pl