Kontakt
30-063 Kraków
UWAGA ZMIANA NUMERÓW TELEFONÓW I ADRESU INSTYTUTU
Sekretariat
Sekretariat dydaktyczny - pokój 0.09
godziny otwarcia:
poniedziałek: nieczynne
wtorek- piątek w godz. 9.00-14.00 pok. 0.09
mgr Agnieszka Mielczarska
tel. 12 663 26 05 agnieszka.mielczarska@uj.edu.pl
mgr Marta Sokołowska
tel. 12 663 26 04 marta.1.sokolowska@uj.edu.pl
-
Obsługa studiów stacjonarnych na wszystkich specjalnościach i modułach.
-
Obsługa studiów niestacjonarnych – I i II stopnia.
-
Potwierdzanie wykształcenia absolwentów dla firm zewnętrznych.
-
Obsługa strony www. w zakresie wszystkich najważniejszych regulacji dot. toku studiów.
-
Współpraca z jednostkami KPSC, MISH i BOSZ.
mgr Dorota Puchacz-Pierzchała pok. 0.09
tel. 12 663 26 03 dorota.puchacz-pierzchala@uj.edu.pl
-
Rozliczanie pensum dydaktycznego i godzin ponadwymiarowych pracowników Instytutu.
-
Przygotowywanie umów cywilno-prawnych pracowników zewnętrznych (umowy dot. dydaktyki).
-
Obsługa studiów niestacjonarnych – I i II stopnia.
-
Obsługa Rady Instytutu.
-
Prowadzenie dokumentacji pracowników naukowo-dydaktycznych i administracyjnych oraz współpraca z Działem Spraw Osobowych UJ.
Sekretariat ogólny - pokój 0.08
dr Magdalena Pycińska
Asystentka dyrektora Instytutu Bliskiego i Dalekiego Wschodu
godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek w godz. 9.00-11.30 pok. 0.08
tel. 12 663 26 01 magdalena.pycinska@uj.edu.pl
-
Koordynowanie spotkań dyrekcji IBiDW
-
Kompleksowa obsługa dokumentacji:
- Ankiety naukowe pracowników,
- Ocena nauczycieli akademickich,
- Dane sprawozdawcze oraz plany na kolejne okresy rozliczeniowe DS.
-
Przygotowanie informacji dot. działalności naukowej pracowników Instytutu.
-
Obsługa procedur związanych z partnerami zagranicznymi.
-
Obsługa profesorów wizytujących.
mgr Barbara Banasik
godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek w godz. 9.00-14.00 pok. 0.08
tel. 12 663 26 02 barbara.banasik@uj.edu.pl
-
Przygotowanie harmonogramów studiów prowadzonych w Instytucie.
-
Prowadzenie dziennika korespondencji.
-
Sprawy inwentaryzacji i ewidencji środków trwałych Instytutu, zgłoszenia awarii, zamówień obsługi etc.
-
Opracowywanie zamówień dot. zakupów (papier, artykuły biurowe, tonery, woda, etc.).
-
Porządkowanie danych ogólnych na stronie www, w tym dyżurów pracowników Instytutu.
Sekretariat finansowy – pok. 0.06
godziny otwarcia:
poniedziałek- piątek w godz. 9.00-14.00
mgr Anita Łada – Łapczyńska
tel. 12 663 26 06 anita.lada-lapczynska@uj.edu.pl
-
Obsługa dokumentów finansowych Instytutu.
-
Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych wniosków wyjazdowych pracowników i studentów Instytutu.
-
Pomoc merytoryczna i weryfikacja planowanych wydatków wynikających z organizacji imprez studenckich oraz innych działalności pracowników Instytutu
-
Wstępna weryfikacja kosztorysów konferencji naukowych realizowanych w Instytucie.
Dodatkowe informacje kontaktowe
Zastępca Dyrektora ds. studenckich
dr Karolina Rak
E-mail: carolaynarak@gmail.com
Koordynator ds. praktyk
dr Joanna Puchalska
e-mail: joanna.puchalska@uj.edu.pl
Koordynator ds. Erasmusa
dr Ida Balwierz
e-mail: ida.balwierz@uj.edu.pl