Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Stypendia zagraniczne

Kontakt do Działu Obsługi Studentów Zagranicznych, który koordynuje wyjazdy ERASMUS https://dydaktyka.uj.edu.pl/centrum/dosz
Rekrutacja na program Erasmus + w Instytucie Bliskiego i Dalekiego Wschodu
Koordynator: dr Marcin Ciemniewski, marcin.ciemniewski@uj.edu.pl
Miejsce składania dokumentów: sekretariat IBiDW, pok. 0.09, ul. Oleandry 2a Kraków
 

Kryteria kwalifikacyjne na program Erasmus+ 

Do konkursu stypendialnego mogą się zgłaszać osoby, które są do tego uprawnione zgodnie z regulaminem programu Erasmus+ oraz w terminie złożą aplikacje.
 
Harmonogram rekrutacji ERASMUS+ na rok akademicki 2024/2025:
Terminarz I rekrutacji:
 
  • 15.01. – 05.02.2024 - składanie wniosków przez USOSweb

    06.02. – 19.02.2024 - kwalifikacja i zatwierdzenie

    20.02. – 26.02.2024 – procedura odwoławcza

    27.02 – 07.03.2024 – rozpatrzenie odwołań, ostateczne zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb.

     

Regulamin wyjazdów studentów IBiDW na stypendium w ramach Programu Erasmus+:
Do konkursu stypendialnego mogą się zgłaszać osoby, które są do tego uprawnione zgodnie
z regulaminem Programu Erasmus+ oraz w terminie złożą aplikacje.
 

KONIECZNOŚĆ PODANIA 3 OFERT UNIWERSYTETÓW.

Wymagane: 

1. Zaświadczenie o średniej ocen ze wszystkich lat studiów (potwierdzone przez Instytut). W przypadku studentów II stopnia (SUM) dodatkowo kopia dyplomu zaświadczająca ukończenie studiów I stopnia. Pierwszeństwo mają starsze roczniki.  

2. Zaświadczenie o znajomości języka (certyfikaty, zaświadczenia z kursów, zaświadczenie z oceną z lektoratu) 

3. List motywacyjny w języku angielskim zawierający szczegółowe uzasadnienie wyboru danej uczelni partnerskiej w kontekście naukowych zainteresowań studenta, dokładny plan pobytu wraz z listą kursów, które student zamierza zrealizować (kompatybilne programem studiów realizowanym na macierzystej uczelni)

4. Zaświadczenia potwierdzające działalność naukową, publikacje, udział w projektach 

5. Zaświadczenia potwierdzające aktywne członkostwo w organizacjach studenckich, organizacjach non-profit, instytucjach kulturalnych.

Weryfikacja na podstawie poniższej punktacji: 

1. Średnia ocen: 3 – 6 pkt. 

2. Znajomość języka: 1 – 2 pkt. 

3. List motywacyjny: 1 – 5 pkt. 

4. Aktywność naukowa, społeczna, kulturalna: 1 – 3 pkt. 

Uwagi: 

1. Rekrutacja dedykowana jest dla studentów studiów licencjackich (od 2 roku) oraz dla studentów SUM (tylko 1 rok). 

2. Student jest zobowiązany do zaliczenia lektoratu języka orientalnego oraz proseminarium/seminarium po powrocie z wyjazdu w ramach Programu Erasmus.  

3. Student jest zobowiązany do zgłoszenia w terminie deklaracji na przedmioty w systemie USOS: lektorat języka orientalnego oraz proseminarium/seminarium.

4. Wypełnienie aplikacji on-line.

5. Więcej informacji na temat Programu Erasmus+ na stronie: http://dmws.uj.edu.pl/erasmus
 
Skład Komisji Rekrutacyjnej:
  1. Dyrektor Instytutu Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr hab. Łukasz Fyderek
  2. Zastępca Dyrektora Instytutu Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr hab. Joanna Bar,  prof. UJ
  3. Koordynator Programu Erasmus+ w Instytucie Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr Marcin Ciemniewski
 
- Informacje dla studentów wyjeżdżających w ramach Erasmus: https://erasmus.uj.edu.pl/outgoing
- Informacja dla studentów przyjeżdżających w ramach Erasmus: https://erasmus.uj.edu.pl/en_GB/incoming 
The International Students Office, as the admissions office of the Jagiellonian University, provides information and counseling for foreign students wishing to study at this institution.
Address and contact person: International Students Office, The Erasmus Programme,25 Straszewskiego Street, First Floor, Room 3,31-113 Krakow
Krzysztof Byrski MA,
phone: (+48 12) 663 1546
fax: (+48 12) 663 1545
The Institute’s coordinator: dr Marcin Ciemniewski, marcin.ciemniewski@uj.edu.pl
 
-Erasmus student Network: https://uj.esn.pl/

STYPENDIUM TAJWAN

Lo Chia-luen International Sinology Scholarship, National Chengchi University, Taiwan

1. The Office of Lo Chia-luen International Sinology Chair, National Chengchi University (NCCU) is pleased to announce its annual graduate scholarship grants for the academic year 2024-2025.

2. The scholarship is intended for graduate students and research topics should be related to Sinology.

3. Financial assistance and award period: (1)The scholarship offers a monthly stipend of NTD 30,000 for MA students and NTD 50,000 for PhD students. (2)The award period is 3 to 6 months • Period I:between September 2024 to February 2025 (which must begin in September 2024), or • Period II:between February 2025 to July 2025 (which must begin after mid-February 2025) (3)Scholarship recipients are required to carry out their research at NCCU. (4)The scholarship provides recipients from overseas universities with one round-trip, economy-class flight ticket.

4. Applications should be submitted to the Office of Lo Chia-luen International Sinology Chair via email by June 1 st , 2024. Applications should include the following documents:

  • (1)Application form (Field of study must be indicated)
    (2)Research plan written in Chinese or English (maximum of 2,000 characters)
    (3)Curriculum Vitae (including a list of publications)
    (4)University certificate of enrollment and transcript
    (5)Two letters of recommendation
    (6)A NCCU advisor consent letter

5. The scholarship recipient is required to:

  • (1) have a NCCU advisor during the award period
  • (2) participate in academic activities conducted by NCCU
  • (3) participate in International Graduate Lectures of Sinology NCCU
  • (4) receive only this grant and no other scholarships from Taiwan during the award period
  • (5) submit a final report by the end date of the award and attend the workshop to present the research results
  • (6) acknowledge NCCU support in publications and agree to allow NCCU to use the publications in education promotion
  •  

※Application:

Please separate each document and send them to sinologynccu@gmail.com as PDF files with the following names:

  • 1. Application Form _ Name
  • 2. Research Plan _ Name
  • 3. Curriculum Vitae _ Name
  • 4. Certificate and transcript _ Name
  • 5. Recommendation Letter 1 _ Name
  • 6. Recommendation Letter 2 _ Name
  • 7. NCCU advisor consent letter_ Name

 

 

Tylko do 8 marca 2024 roku trwa rejestracja na stypendium do Momoyama Gakuin University !!!

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania sie z ofertą poniżej !

Umowy międzynarodowe koordynowane przez WSMiP

Szanowni Państwo,

do 8 marca 2024 roku można składać dokumenty aplikacyjne na wyjazd stypendialny do Momoyama Gakuin University. Zainteresowanych peosimy o zapoznanie się z załączonym plikiem informacyjnym tutaj

Poniżej znajdą Państo zasady rekrutacji wewnętrznej w IBiDW na semestr zimowy 24/25. 

Zasady nominacji i wiadomość od uniwersytetu umieszczamy poniżej.
 
Nominacje dotyczą studentów:
  • drugiego roku studiów licencjackich
  • pierwszego roku studiów magisterskich
Wymagane dokumenty do zgłoszenia kandydatury:
 
  • średnia ocen za poprzedni rok (studia lic.)
  • średnia ocen ze studiów lic/dyplom ukończenia studiów lic. (studia magisterskie) 
  • potwierdzenie znajomości języka (angielskiego, japońskiego)
  • list motywacyjny, max 2 strony
 
Zgłoszenia będą przyjmowane w sekretariacie IBiDW, pok.0.09. do 8 marca 2024 włącznie. Przy dużym zainteresowaniu ofertą kandydaci muszą się liczyć z rozmową kwalifikacyjną, która wyłoni kandydatów.
 
Termin ogłoszenia wyboru: 13.03.2024
 
WAŻNE INFORMACJE:
 
  • podczas stypendium w Momoyama Gakuin University nauka języka japońskiego jest obowiązkowa
  • stypendium jest płatne. Opłaty za ubezpieczenie, czynsz i opłatę semestralną Momoyama zostaną pobrane w gotówce po przyjeździe. Opłata semestralna wynosi 60 000 jenów (za semestr), czynsz - opłata za akademik to 240 000 JPY za semestr, opłata za ubezpiecznie ok. 15 000 JPY
  • szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Wymagania dla studentów z wymiany” na stronie internetowej Uczelni - kliknij tutaj
  • Oferta kursów na semestr zimowy 2024/25 - kliknij tutaj
  • więcej informacji oraz wymagane dokumenty znajdą Państwo na stronie internetowej Maoyama Gakuin University (←kliknij tutaj)