Kryteria kwalifikacyjne na program Erasmus+
-
15.01. – 05.02.2024 - składanie wniosków przez USOSweb
06.02. – 19.02.2024 - kwalifikacja i zatwierdzenie
20.02. – 26.02.2024 – procedura odwoławcza
27.02 – 07.03.2024 – rozpatrzenie odwołań, ostateczne zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb.
KONIECZNOŚĆ PODANIA 3 OFERT UNIWERSYTETÓW.
Wymagane:
1. Zaświadczenie o średniej ocen ze wszystkich lat studiów (potwierdzone przez Instytut). W przypadku studentów II stopnia (SUM) dodatkowo kopia dyplomu zaświadczająca ukończenie studiów I stopnia. Pierwszeństwo mają starsze roczniki.
2. Zaświadczenie o znajomości języka (certyfikaty, zaświadczenia z kursów, zaświadczenie z oceną z lektoratu)
3. List motywacyjny w języku angielskim zawierający szczegółowe uzasadnienie wyboru danej uczelni partnerskiej w kontekście naukowych zainteresowań studenta, dokładny plan pobytu wraz z listą kursów, które student zamierza zrealizować (kompatybilne programem studiów realizowanym na macierzystej uczelni)
4. Zaświadczenia potwierdzające działalność naukową, publikacje, udział w projektach
5. Zaświadczenia potwierdzające aktywne członkostwo w organizacjach studenckich, organizacjach non-profit, instytucjach kulturalnych.
Weryfikacja na podstawie poniższej punktacji:
1. Średnia ocen: 3 – 6 pkt.
2. Znajomość języka: 1 – 2 pkt.
3. List motywacyjny: 1 – 5 pkt.
4. Aktywność naukowa, społeczna, kulturalna: 1 – 3 pkt.
Uwagi:
1. Rekrutacja dedykowana jest dla studentów studiów licencjackich (od 2 roku) oraz dla studentów SUM (tylko 1 rok).
2. Student jest zobowiązany do zaliczenia lektoratu języka orientalnego oraz proseminarium/seminarium po powrocie z wyjazdu w ramach Programu Erasmus.
3. Student jest zobowiązany do zgłoszenia w terminie deklaracji na przedmioty w systemie USOS: lektorat języka orientalnego oraz proseminarium/seminarium.
4. Wypełnienie aplikacji on-line.
- Dyrektor Instytutu Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr hab. Łukasz Fyderek
- Zastępca Dyrektora Instytutu Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr hab. Joanna Bar, prof. UJ
- Koordynator Programu Erasmus+ w Instytucie Bliskiego i Dalekiego Wschodu – dr Marcin Ciemniewski
Lo Chia-luen International Sinology Scholarship, National Chengchi University, Taiwan
1. The Office of Lo Chia-luen International Sinology Chair, National Chengchi University (NCCU) is pleased to announce its annual graduate scholarship grants for the academic year 2024-2025.
2. The scholarship is intended for graduate students and research topics should be related to Sinology.
3. Financial assistance and award period: (1)The scholarship offers a monthly stipend of NTD 30,000 for MA students and NTD 50,000 for PhD students. (2)The award period is 3 to 6 months • Period I:between September 2024 to February 2025 (which must begin in September 2024), or • Period II:between February 2025 to July 2025 (which must begin after mid-February 2025) (3)Scholarship recipients are required to carry out their research at NCCU. (4)The scholarship provides recipients from overseas universities with one round-trip, economy-class flight ticket.
4. Applications should be submitted to the Office of Lo Chia-luen International Sinology Chair via email by June 1 st , 2024. Applications should include the following documents:
- (1)Application form (Field of study must be indicated)
(2)Research plan written in Chinese or English (maximum of 2,000 characters)
(3)Curriculum Vitae (including a list of publications)
(4)University certificate of enrollment and transcript
(5)Two letters of recommendation
(6)A NCCU advisor consent letter
5. The scholarship recipient is required to:
- (1) have a NCCU advisor during the award period
- (2) participate in academic activities conducted by NCCU
- (3) participate in International Graduate Lectures of Sinology NCCU
- (4) receive only this grant and no other scholarships from Taiwan during the award period
- (5) submit a final report by the end date of the award and attend the workshop to present the research results
- (6) acknowledge NCCU support in publications and agree to allow NCCU to use the publications in education promotion
※Application:
Please separate each document and send them to sinologynccu@gmail.com as PDF files with the following names:
- 1. Application Form _ Name
- 2. Research Plan _ Name
- 3. Curriculum Vitae _ Name
- 4. Certificate and transcript _ Name
- 5. Recommendation Letter 1 _ Name
- 6. Recommendation Letter 2 _ Name
- 7. NCCU advisor consent letter_ Name
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania sie z ofertą poniżej !
Szanowni Państwo,
do 8 marca 2024 roku można składać dokumenty aplikacyjne na wyjazd stypendialny do Momoyama Gakuin University. Zainteresowanych peosimy o zapoznanie się z załączonym plikiem informacyjnym tutaj
Poniżej znajdą Państo zasady rekrutacji wewnętrznej w IBiDW na semestr zimowy 24/25.
-
drugiego roku studiów licencjackich
-
pierwszego roku studiów magisterskich
- średnia ocen za poprzedni rok (studia lic.)
- średnia ocen ze studiów lic/dyplom ukończenia studiów lic. (studia magisterskie)
- potwierdzenie znajomości języka (angielskiego, japońskiego)
- list motywacyjny, max 2 strony
- podczas stypendium w Momoyama Gakuin University nauka języka japońskiego jest obowiązkowa
- stypendium jest płatne. Opłaty za ubezpieczenie, czynsz i opłatę semestralną Momoyama zostaną pobrane w gotówce po przyjeździe. Opłata semestralna wynosi 60 000 jenów (za semestr), czynsz - opłata za akademik to 240 000 JPY za semestr, opłata za ubezpiecznie ok. 15 000 JPY
- szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Wymagania dla studentów z wymiany” na stronie internetowej Uczelni - kliknij tutaj
- Oferta kursów na semestr zimowy 2024/25 - kliknij tutaj
- więcej informacji oraz wymagane dokumenty znajdą Państwo na stronie internetowej Maoyama Gakuin University (←kliknij tutaj)